Honda s-a mişcat foarte repede cu noul Odyssey şi la o distanţă
de doar 4 luni de la etalarea conceptului a apărut şi produsul
final. Acesta este un monovolum de clasă mare care se integrează
foarte bine în imagine Honda, care are un design per total
convenţional, dar picantat
cu detalii uşor avangardiste.
De fapt detalii este cam mult spus pentru că
singurul element care atrage atenţia este linia laterală a
geamurilor, ultimul fiind mai mare decât cel din mijloc şi curmând
brusc direcţia ascendentă. Ar mai fi de menţionat şi uşa
culisantă automată, dar în rest putem spune că la fel ca şi
precedentele generaţii are un stil prea monoton.
La interior spaţiul este la cote înalte,
existând 8 locuri dispuse pe trei rânduri. Pentru că vorbim însă de
un monovolum făcut după specificaţiile americane locurile sunt
foarte generoase, chiar şi cele de pe ultimul rând. Interiorul nu uimeşte prin soluţii inovative sau design
fascinant dar compensează prin facilităţile oferite. Chiar dacă
americanii nu sunt fani ai
fotbalului, Cupa Mondială s-ar putea urmări într-un mod mai mult
decât plăcut din plafon apărând un display wide cu
dimensiunea de 16,2 inchi, legat la un sistem audio cu 12
incinte, iar între scaunele din faţă există o mini ladă
frigorifică pentru băuturi.
Motorul oferit pe acest adevărat
„intercity” de şosea
este unul de 3.5 VTEC, despre care în comunicat nu se specifică
nimic concret în materie de putere. Este anunţat însă consumul,
care convertit în valorile europene, ajunge în valoarea medie spre
12 litri la 100 km/h. Cândva acest model a fost oferit şi în Europa
ca Honda Shuttle, dar au trecut aproape 10 ani de când a fost
retrasă şi nu ne aşteptăm să revină nici acum cu a treia generaţie.